.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه توان دولت برای ابجاد اشتغال

رئيس‌جمهور گفت: نهضت سراسري ايجاد اشتغال براي جوانان به زودي آغاز مي‌شود و دولت همه توان خود را در اين باره بسيج كرده است.

محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان امروز يك‌شنبه در جريان هشتاد و پنجمين سفر استاني به گيلان در جمع مردم شهر رشت در ورزشگاه شهيد عضدي، گفت: امروز ساختن ايران يك ماموريت، يك ضرورت و يك وظيفه است. ساختن ايران يعني برافراشتن پرچم عزت انسان، پرچم توحيد و عدالت و منكوب كردن مستكبران عالم.

وي افزود: امروز همه ملت‌ها، ايران را متعلق به خود مي‌دانند و پيشرفتش را موجب عزت و راه نجات خود از دست ديكتاتورها و فاسدها مي‌شمارند. پيشرفت ايران يعني عبوردادن بشريت از گردنه سختي‌ها و رسيدن به جامعه جهاني سرشار از عدالت.

احمدي‌نژاد با اشاره به اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها خاطرنشان كرد: ملت ايران در طرح هدفمندي يارانه‌ها نشان داد كه اهل كارهاي بزرگ است و ظرفيت تصميم‌ها و جهش‌هاي بزرگ را دارد. دولت با اتكا به اين ظرفيت ملت در آينده‌اي نزديك طرح‌هاي بزرگ و تحول‌آفرين را عرضه خواهد كرد.

رئيس‌جمهور با بيان اينكه طرح هدفمندي يارانه‌ها يعني عدالت و برگرداندن حقوق ملت به جيب ملت، اظهار داشت: 50 سال متوالي بيش از 70 درصد يارانه‌ها در اختيار كمتر از 30 درصد مردم بود ولي امروز همه يارانه‌ها بطور عادلانه در جيب آحاد مردم است و اين طرح تا نقطه نهايي يعني جايي كه همه بيت‌المال و حقوق مردم به طور عادلانه بين همه مردم توزيع شود، ادامه پيدا خواهد كرد.

وي با اشاره به برخي مخالفت‌ها با طرح هدفمندي يارانه‌ها گفت: البته برخي از بدخواهان ملت كه عمدتاً در خارج هستند و برخي كوته‌فكران در داخل كشور از اينكه ملت موفق شده است اين قله بزرگ را با افتخار فتح كند، ناراحتند. آنها از اينكه مردم با نشاط، متحد و آماده اقدامات انقلابي هستند، نگرانند و سعي مي‌كنند در گوشه و كنار مزاحمت ايجاد كنند و در جلسات و فراموشكده‌هاي خود تصميم گرفته و گفته‌اند ما بايد كاري كنيم و براي دولت مشكل ايجاد كنيم تا نتواند به مردم خدمت كند.

احمدي‌نژاد در ادامه افزود: من از طرف مردم به آنها مي‌گويم كه باز هم اشتباه كرده‌اند و مردم را دست كم گرفته‌‌اند، آنها با احمدي‌نژاد طرف نيستند بلكه با مردم طرفند و اگر از فتنه‌گري دست برندارند به ملت معرفي مي‌شوند و ملت شر آنها را كم مي‌كند.

رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان كرد: يكي از طرح‌هاي ديگر دولت كه بزودي اجرا مي‌شود، نهضت سراسري ايجاد اشتغال براي جوانان است. دولت همه توان خود را در اين خصوص بسيج كرده است و بزودي با حضور بنده طرح ايجاد اشتغال براي تمام جوانان ايران كليد خواهد خورد.

احمدي‌نژاد ادامه داد: ما مصميم تا قبل پايان دولت دهم ريشه بيكاري از همه استان‌ها كنده شود و دولت همه توان خود را بسيج و سازماندهي كرده است و با تصميم نمايندگان مجلس بودجه آن طرح را هم آماده كرده و به زودي كار را شروع خواهد كرد. همه بايد كمك كنيم تا براي ايجاد اشتغال جوانان، يك مجاهدت بزرگ را آغاز كنيم.

رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: همچنين طرح اصلاح سيستم بانكي و اصلاح سيستم مالياتي كشور مراحل نهايي خود را مي‌گذرانند و بزودي آغاز خواهد شد.

احمدي‌نژاد در ادامه اظهار داشت: ملت ايران به سرعت ايران را به بام عزت جهان خواهند رساند و بايد ايران را با الگوي اسلامي - ايراني يعني با فرهنگ و انديشه و ابتكار خودمان و با توانمندي و با زور و منابع طبيعي كشورمان، بسازيم.

رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سفرهاي گذشته هيئت دولت به استان گيلان گفت: طي دو سفر گذشته تصميماتي در بخش‌هاي مختلف براي استان گيلان اتخاذ شد كه بخش‌هاي قابل توجهي از آن اجرايي شده و برخي موارد نيز در دست اجراست.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه در اين زمينه برخي موانع نيز وجود داشته‌اند، افزود: در جلسه امروز هيئت دولت در استان گيلان تصميماتي اتخاذ خواهد شد تا اين موانع نيز برطرف شود.

وي با بيان اينكه در 5 سال اخير هزار و 800 ميليارد تومان در صنعت استان گيلان سرمايه‌گذاري شده است، خاطرنشان كرد: اين مقدار معادل 10 برابر دوره مشابه قبل است و براي رفع مشكلات و محروميت‌هاي استان همچنان در ابتداي راه هستيم.

رئيس جمهور با بيان اينكه دولت در زمينه صنعت استان گيلان تصميمات بزرگي خواهد گرفت، يادآور شد: استان گيلان در بخش كشاورزي نيز بخش مهمي از نيازهاي غذايي كشور را تامين مي‌كند كه دولت براي اين بخش نيز فهرست بلندي از برنامه‌ها را تنظيم خواهد كرد.

احمدي‌نژاد با اشاره به تصميمات و برنامه‌هاي دولت براي احياي سازمان چاي اظهار داشت: اتفاقات خوبي در اين زمينه رخ داده است و اميدواريم با تصميمات انقلابي دولت در خصوص برنج و ابريشم، همه مشكلات كشاورزان برطرف شود.

وي در پايان يادآور شد: در جلسه امروز هيئت دولت، تصميمات مهمي براي فرهنگ، گردشگري، شهرسازي و عمران روستايي استان گرفته خواهد شد و مردم گيلان در اين زمينه خبرهاي خوشي دريافت مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.